då hälsar jag mig själv välkommen

jag känner mig lite så där smått tvungen att skriva ett ganska ointressant inlägg för att fylla era hjärnor med info. Fylla era så kallada careboxar, på bokstavlig ungdoms svenska.
Snart sätter jag mig i en bil som ska ta mig och mina kompisar till landvetter och därifrån ska vi ta ett plan till egypten. Sist jag var i egypten far flera år sedan så det känns lite smått skönt att återigen besöka detta land. Jag hoppas att det är varmt där och att jag kan bada i både hav och pool utan att få någon syn på hajar. Jag hoppas också på att mitt hår blir blekt, att jag blir brun, att jag kommer hem då det är beräknat, att jag hittar converse, att jag får kul med mina två kompisar till mamma o pappa men mest av allt önskar jag att snön finner sin plats på jorden och att den platsen är långtifrån mig som möjligt. När jag väl är hemma så blir det nyårsfirande med coola malin ö som älskar snö!

Än en gång hälsar jag mig själv välkommen. Hoppas får ett fins välkomnande av kleopatra när jag kommer fram. Hoppas Hoppas. Hejdå till er alla och en god och glad jul!! många kramar



Kommentarer
Postat av: Nemo

Där har vi den där hatten igen, hahah! :D

2010-12-23 @ 15:44:20
Postat av: malin

miss u dzenana, när du kommer så ska vi skåla som aldrig förr!

2010-12-25 @ 12:09:00
Postat av: majaB

Jag saknar dig APA!!! Kom hem, fast först ska du ha de underbart i värmen!<3

Vi ses på nyårsafton!<3

2010-12-27 @ 13:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: