vinprovning svin

Hej på er allihopa! Igår var jag på flera olika ställen/ delar i ljungby och lite utanför. Det var roligt och skönt. Natten, småtimmarna, morgonen spenderade jag hos malinn. Kvällen var helt ok men visst har jag haft bättre kvällar, fast nuförtiden spelar de ingen roll hur bra kvällarna är. Jag menar bara man har kärleken har man funnit lyckan. Så ja, jag måste fan ut i skogen och leta efter rymligare sex. Tycker jag ni med ska göra, man är lycklig då.
Idag är det valborg.Hur firar ni det?????? Jag brukade fira de, men ja vet inte hur jag ska göra ikväll. För exakt två årsedan, just på valborg, så festade vi typ och jag cyklade lite och ramlade, jag hamnade i ett väldigt sjukt tillstånd. Då jag låg på sjukhus i en vecka. Mitt tillstånd blev ju bättre, så som då, precis som nu, borde mitt liv ljusna redan i morgon, då ska jag nämligen ut på planen för första gången i år med ett helt nytt lag, en helt ny plan och helt nya främmande ansikten. Ska bli riktigt spännande, jättekul faktiskt. Jag ser fram emot det.
chefen kallar puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: