för hela året har jag längtat efter juni,juli,augusti

Sista augusti idag då. Imorgon börjar svårare tider, det känns verkligen så. Hatar november,januari,februari. Trist, sommarn är över. Nu längtar jag till nästa år hihihi. Ikväll har jag haft middagsbjudning. Mathilda har varit här och firat bajram. Vi har haft det ytterst trevligt med skitsnack och shit. Nu ska jag sansa mig, njuta av kvällen. Måla naglarna. och sen somna, intill mannen jag håller kär! neeeeh de ska jag inte alls, sover bredvid maja inatt! kram kram
detta är bilder tagna 1 juni, dessa tre månader har gått förbannat snabbt!
hihihih nu ska jag fortsätta mitt dansande! i helgen ska vi danza kuduro! fyfasiken vad roligt. hemskt glattt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: