inspiration from majation

splitternya skor jag inhandlade för 90 spänn! grymt
två fina nagellack i höstens hetaste färger har en källa berättat för mig..
mascara, jag läst om, skall vara bra, och en ting alldeles för liten för mina fetto fingrar men skall väll finna tid i veckan till att gå ner på stan och byta lite.
nytt fint glittrigt linne som jag ska bära på nyår med höga shorts till oc h mina nya louboutin klackar!!Detta nyår spenderas, så som jag alltid drömt om men alltid missat. På en sandstrand, barfota ( med klackarna i handen) med bästa vännerna, ett vinglas i handen! att fira in nya året med. och klänning vill jag ha (eftersom min dröm alltid varit: På en sandstrand, barfota i en klänning) kanske blir min nya! röda prinsess bakelse istället, återstår att se! be updated;)
mina smyckes samlingar har blivit vackra. Jag har hittat det som närmast står mig i smyckes väg.
uhlalalalalallaal


Kommentarer
Postat av: angie

Tack så mycket <3 Ja det ska jag absolut göra! Älskar att blogga så jag lovar uppdateringar =)

2011-08-31 @ 19:35:38
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: