brist på inspiration, kunnighet orkan tröst och kärlek

längesen men de är svårt attt hålla bloggen nära livet. Svårt att ta ta var apå ögonblicken om man endast sitter vid datorn. Svårt att fånga alla ögonblick så att ni får ta del av dem. Visst de är minnen men det är ännu svårare att föra över bilderna till datorn. Sådant är jobbigt och sådant orkar jag inte=)
Tumblr_lwoge66u111qgmrkso1_500_large
For-cheap-christian-louboutin-daffodile-crystal-platform-pumps-satin-black-5a6151b7-338x338_large
2383aeee91c2ffbdba5cdf7054ae509a_large
annars så har ja gjobbat idag och idag jobbade jag med arnold och vi hade rast tillsammans och jag rökte ute med honom för förstagången nyktert!! det var helt sinnes. Sådant trodde jag aldrig om mig själv, men även jag har råd att förändras. Jag bara oh maj fucking gahdd!!
Det var roligt att jobba idag. Imorgon ska jag till växjö dels för att att mellan shoppa lite innan jag ska till shoppingens stad ( som kim kardashian sa, den bästa shoppingen i världen vart finner jag den liksom? hon bara PARIS) så detta blir lite mellan shopping lägligt så här på mellan dagarna.  Ikväll var vi på julmiddag hos jille och maten var as god! Sen sov jag nån timme innan man återvände hemmåt.
Jef129-blk-s1_large
krAM HÖRS SEN om jag lever- FÖ HAR BÖRJAR KOLLA PÅ AWESOME PÅ MTV, KLOCKAN SJU VARJE SÖNDAG. skrattade till jag nästan dog, kollar ja en gång till kmr jag probably dö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: