i am good all by myself but you make me better

hej på er:)
Lovet har gått fasansfullt snabbt och nu är det redan fredag. En sista helg av detta sportlov som fortfarande existerar. Jag och mina bästa vänner tänkte fira in/ut det med lite coola saftblandningar och många andra saker!
Ikväll har det ätits pizza med nutella på björnbärsvägen again. Visste ni att dom nu mycket riktigt säljer pizza med nutella på Bolmstad pizzeria? helt underbart måste jag säj! Första gången jag åt denna typ av pizza var i maj förra året, när vi bodde i italien:) I veckan har jag varit i växjö, sovit där och vart på bio. Trassel och gullivers resor har setts genom 3D glasögonen. Nu ska jag slocka och drömma mig vidare långt bort, till landet ingenstans....MUMs
damn boy you make me so fucking good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: