i am back coolingar


Hej allesammans!
Jag läste lite ljungbybloggar här och där och kände faktiskt själv för att skriva lite här på denna planka.
Det mesta i livet går bra nu, som tur är. Fast inte allt, jag har gått upp cirka 3 kilo tror jag, känns så ialla fall.
Jag har också funnit ett hål, ett jäkla fokking hål i min Maja, mitt fina gosedjur som dementa farmor köpte till mig för åtta årsen. Jag känner fortfarande samma kärlek vid hennes närvaro.
Det mest tråkiga är att mitt barnbidrag bytt namn till studiebidrag och jag får detta bidrag. som för det mesta är till för överlevnad, mycket senare än vanligt.
Det var lite om de senaste veckans upplevelser. Nu ska jag fortsätta drömma om Kenza, fan varför var jag inte den människan. Livet hade varit så mycket enklare. så jäkla mycket enklare KRam


Kommentarer
Postat av: ryssish

ololololololololololololol

2011-01-26 @ 10:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: