är väl ett litet kaos av mig själv

Efter jobbet idag var jag och solstrålarna på resia, o ja ärligt talat blir de väl en resa nu snart. Ikväll har jag packat upp alla mina neccessärer som ståt på byrån ända sedan jag kom hem från kroatien. Har städat hela lådan också och det tog sin tid. Så mycket smink som jag har, en sak förvarje tillfälle typ hehe. Igår köpte jag mig en snygg o frän jacket. Och ett mys paket från weleda.
Jag har några få jobb dagar kvar innan det är dags för lite ledighet, veckann har gått sjukt snabbt. Nu är jag inne långt in i deprisssionen då jag sitter hemma å¨ännu en fredag kväll. Ren fräsh och som nygjort men ja jag bor ju i ljungby som alla andra här. Min käre bror åker till turkiet imorgon och jag är så avundsjuk:( Annars har det inte hänt så värst mycket. Jag har typ stabiliserat mig och kommit in i nulägets tempo. Tar mig en funderare innan jag går och lägger mig
gosis mysis sötis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: