tre veckor är en ganska lång tidsperiod, inte sant?

Mitt på dagen och jag sitter hemma hehe. Har varit och ätit frukstuck hos morfar och tvättat två maskinsnurr:) Min väska är väl ganska färdig packad, bara skor som fattas då jag inte har någon aning om vad jag ska ha med mig för skor :(
Jag har i alla fall polishat mina naglar i en fräsh vit nyans. Sen så tror jag attjag sticker till växjö vid fyra, för att hitta något fint som jag kan ha med mig till kroatien haha, Jag har sjukt mycket kläder med mig. Hälften stannar nog där nere för nästa sommar hade jag tänkt vara borta sex veckor höhö:) Aja nu ska jag i alla fall fortsätta med det jag håller på med.
americano shoes, sen blev jag helt förälskad i dessa. Men sånt vågar jag inte bära i ljungby, feg som jag är.
Hoppas ni har det trevligt i solen eller på jobbet. Själv kommer jag inte blogga på en månad. Men vi ses i augusti igen!! FÅ se om jag slänger uppp en update senare, tro fan jag gö de. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: