goodwill

Tja hohoh på er:)
How ARE u doing?
Jag har alldeles för mycket i skolan för att prioritera livet, så därför hamnar bloggisen utanför. Beklagar. SOrgen alltså. Det är så mycket inför jullovet- Fn roll spel och andra skitsaker, som manmåste göra. Blir less. Jävla kuk skit sunnerbogymnasium. o de ska va möjligheternas skola, fuck det!
Företagsekonomin kallar och som ett plus id et tråkiga har mitt spotify premium gått ut. Fan i helvete. Alldeles för dyrt för min ekonomi för att fortsätta med premium. aLLdeles för fattig. Födelsedag på söndag. ser ut att bli den sämsta hittils. men men. Nu ska jag skriva en cool resolution Som egypten själva står för. EFTERSOM ingen vill sponsra mitt jävla land. kommer förlora spelet:(
jag är skoltrött, skol trött som fan men ändå hungrig


Kommentarer
Postat av: nelly

senana, de löser sig Etiopien kan sponsra ditt land;) hahhaha

2011-12-01 @ 12:55:56
Postat av: nelly

senana, de löser sig Etiopien kan sponsra ditt land;) hahhaha

2011-12-01 @ 12:56:17
Postat av: Anonym

asso vem fan är nelly, och vad leker hon kommentera på din blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: