gris

Höstlov kom nu!!!! Du är så jävla välkommen.
mitt höst lov börjar inte förrän tisdag, eftersom att jag jobbar varje dag. Trist som fan. Men saker hinner bli gjorda ändå, jag hinner leva lite emellan och bråka lite här och där som den bråkstake jag är;) Jag drar till mig error.
Nu är det full rulle i tio dar framåt:)
Schemat ser ut ungefär såhär....
Fredag: Skola jobba donken, jobba på metz
lördag: jobba donken, nybro, fest hotell frukost
söndag åka hem, jobba
måndag jobba
tisdag packa
onsdag sthlm och resten av veckan as kanon bra!
Annars har min far bytet fingret, han som kör mig till jobbet kan inte köra längre. Innebär det att jag måste cykla i denna hemska nederbörd som spreider sig över vårt land? Polarfronten glor på Ljungby nu!!!
ska jag sälja mig själv på gatan eller? nej men skämt å sido då mimoza bislima agerar photographer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: