hej på er finisar!!

Har haft en awesome början på denna fina vecka!! Och ett helt fantastiskt slut på veckan innan. Natten till idag spenderades hos morfar, hakar på trenden; " en gång i veckan, minst!!"
Har pluggat amssor idag och igår. Fått fina betyg på det mesta och jaggår runt och är glad. Imorgon jobbar jag på donken. Och sen tro det eller ej så jobbar jag fre,lör,sön, mån innan det nästa vecka på onsdag bär av till sthlm med veolia transport! tur retur;) eller etur med sj. På lördag väntar hotell med frukost och stor 18 års fest i nybro! Ska bli jätte roligt:)
Idag fick jag hem ett par billiga skor värda slanten:
jag blir höjdrädd med dessa monsters på mina små fötter. Jag befinner mig alltför många millimeter över havet när skorna pryder fötterna. Vilken utmaning alltså och jag som inte ens kan gå i sånt här, borde bli retur men nej. Jag får orgasm bara jag kollar på dem. Jag blir tårögd bara jag rör vid dem. Jag tappar andan när de sitter på mina fötter för jag känner mig som Gud. Stolt, lång och rakryggad. Underbart!
vardagslyx. Passar bra nu. Jag vill ha en sådan frän lukt att när man känner något pillra sig in innanför näsan, så vill man fortsätta känna det. Man vill söka sig vidare. Tänk om människor känner av det på mig, kommer de då att söka sig vidare? Perfekt till vardags, ännu något att glädjas över.
och en underbar läpp färg som gör mig till vampyr, elle rnågot sånt.
Passar bra nu när halloween är i närheten. Nu kallar tiden och klockan- vi ska samlas hos becca för att nämligen njuta av ännu ett avsnitt av despie! kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: