sista september!

Har haft en seg dag i skolan. Det är mycket nu, särskilt nästa vecka och på det massa jobb. Jobbar både imorgon och på söndag. Ja det är bra att ha saker inplanerade. Så nu är det full fart med plugget också.
Ikväll ska jag hänga med mina fina vänner. Vi ska laga mat och kolla film. Kanske går vi ut en runda i skogen och plockar en och annan svamp. Om vi hittar några förstås. Annars har far & co kommit hem från semestern så jag hoppas de har presenter till mig=)=) Nu ska jag sova lite samt läsa lite naturkunskap.
Imorgon är en ny månad, imorgon känner jag mig mycket närmare lusten till livet. Kram!


Kommentarer
Postat av: W.I.L.M.A

Fixa en ordentlig design, då blir din blogg grym !

2011-09-30 @ 17:10:21
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: