sista april

Det är sjukt vad tiden bara rusar iväg. Hela april har helt plötsligt paserat förbi. Startade april med grym fest och alkohol, firade mitten av april med fest och alkohol och avslutade denna trevliga månad med grym fest och alkohol. Har haft jätte kul alla helger (förutom då jag jobbat) typ. Vardagarna då skola ingått har ej tillfredsställt mig på samma sätt som helgerna.
I afton har jag umgåtts med mina närmsta och det har vart kul,trevligt och galet. Vi har catchat up sen igår, mycket som händer när man kommer ifrån varann på fest bland annat=)
Hur som helst kan jag berätta om min lördags kväll för det finns säkert folk som bryr dig om den:)
Vi startade hos Carl runt sju tiden typ. Det var goa vänner och skitkul. Senare runt elva, kan jag tänka mig blev vi hämtade och lämnade vid fyrverkerifabriken. DÄr var det mkt folk och galet!!
Senare stack vi en sväng till harrys. Väl på plats fann jag inga ord haha de var coolt,kul,galet och intressant kankse kan sammanfatta allt det dära=)
100 dagar kvar till alanya! vilken dröm som blir sann
några hotspots från i lördags. Kan tala om att jag jobbar om cirkus 10 timmar, vi ses på donken, mitt andra hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: