ju mer vi är tillsammans ju gladare vi blir

Lyssnar och små kikar på Lotta på liseberg lite smått nu. Tänkte käka in och berätta om mitt ack så fantastiska liv.
 
Idag har jag jobbat min elfte dag på raken och har tre dagar kvar. Jag har tröttnat som fan och är otroligt sliten. Känns som jag bara har jobbat hittils men nu har jag faktiskt öppnat ögonen och börjat se semester. På lördag tar jag semester och styr flyget mot kroatien, split och trogir. Och om jag är förväntansfull galen och glad. Jag är överlycklig. Så fantastiskt lycklig och jag längtar som bara den. 
 
Nu snart är det jag längtat till under hela jävla året här mitt framför ögonen. Dagen jag besöker det land jag inte besökt på ett år. Dagen då värmen kramar om mig. Dagen då himlen tar emot mig. Dagen då jag är stressad och lycklig på samma gång. Och det bästa av allt är att mina fyra bästa vänner som följst mig genom hela och halv livet kommer ner till mig där nere. Jag blir upphetsad bara jag tänker på det. Jag måste vara världens lyckligaste männska:-) 
 
Men, alltid något men i kanten, det är ju trots allt hela fyra dagar kvar så mycket ska hinna göras. Ikväll började jag lite halvt min semester med en timmes massage på en underbar salong och jag kom ut därifrån som en ny männska. Har även köpt två par nya ursnygga skor, ett par från jeffrey campbell och mitt hjärta smälte. Imorgon ska jag sova ut och jobba kväll. Och på onsdag ska jag avnjuta en skön ansiktsbehandling innan jag ska köra till växjö och handla kamera och annat gott inför min semester. 
 
När jag väl är hemma från kroatien är jag hemma i ungefär 30 timmar då jag ska hinna tvätta och packa om för att återigen flyga söderut, men denna gång mot alanya, turkiet tillsammans med min fatastiska sandra. Ett underbart ställe med en underbar vän:) Känns som jag kommer behöva ta semester från semestern.
 
Men de ska bli kul att återigen bara tänka på mig själv och ta hand om mig själv, min kropp själ och hy. Det ska  bli skönt att sminka sig och känna sig snygg, snygga till sig lite så där. Och det ska bli fantastiskt att få en go bränna. 
 
Åh nu längtar jag ännu mer och snart är min älskade favotit tid på hela året här. Det har var lite av mitt liv och min historia. Vi hörs säkerligen snart igen tills dess, önskar jag är en god start på resten av ert liv. puss
happi
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin

åååh va härligt!! längtar så jag dör så kul vi ska ha snygging :D

2012-07-17 @ 16:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: