allt vad livet har att erbjuda

hEJ på er allihopa!
Kan sammanfatta turki så här kanske:
Efter en vecka Alanya har jag insett hur lite jag uppskattat dig innan. Du finns alltid där för mig, i bra och dåliga stunder, i varmt som kallt. När jag än behöver dig. Så tack svenskt kranvatten för att du finns och är så rent, vatten på flaska var inte mig grej...

Rätt skönt att va hemma med tanke på vattnet!  Jag hade i alla fall en skön lugnande vecka i alanya, riktigt skönt har det varit och om 52 dagar möter jag alanya igen med fina sandris och andra goa vänner. Men innan dess har jag en hel sommar att uppleva, nämligen min sista sommar som elev (?) Nu väntar mkt mkt mkt jobb på donkan och den 20 juli väntar kroatien med all dess skönhet och det tillsammans med brudarna, kan ju inte bli annat än succe:D

Här får en bild bomb från mina senaste dagar och veckor i livet<3
















nu är det dags att övningsköra och sen kallar jobbet vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så galet vacker och snygg!!! om man ändå kunde se ut som dig

2012-06-20 @ 18:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: