another day, another dawn. I need to get back to the place where I belong

Vart ska jag börja, sluta, panga in i handlingen?
Vi börjar närma oss slutet av maj. Tiden har fart iväg och snart har jag bara ett halvår till 18,körkort,vinter.
Men jag kanske bör tala om nuet. Idag var en ok dag, har pluggat matte tsm med mathilda, var på en mysig behandling och avnjöt en skön stund för mig själv, köpte en långklänning å ett par byxor på stan. Kollade på desperatehousewifes nyligen och började sakna Mike något otroligt-han va den bästa<3
Imorgon ska vi paddla med skola, det ska bli rätt kul faktiskt=) och kvällen ska jag spendera på donken. HEla torsdagen ska jag gå modevisning, det ska också bli trevligt. Och sen är det helg och jag lägntar som fan. Det är alldeles för mkt i skolan och det är påfrestande.
För tillfället har två hela år passerat sen min gamla klass var i italien, helt sjukt.Två år sen jag gick i nian och ba va 15 år. Tiden går snabbt.
Om cirka två månder är det kroatien för fulla muggar som gäller och det ska bli så fantastiskt, för att sedan komma hem och åka till alanya för att sedan dö. Jag har saker att se fram emot, det är inte riktigt helt kört, än. Nu är de massa pluggggggg iaf de suger:( hatar det. Lite fotboll på det vilket är desto roligare. Och sen det fantastiska vädret. aLLt gör mig tröttar eän någonsin..
Nu somnar jag. Vi hörs säkert när jag kommit tillbaka till mig själv, funnit mig i mig själv, och börjat älska igen, upplevt en tredje orgasm och fallit för en ny bakelse, köpt ny skor, eller gjort nåt annat bra som jag förtjänat
Just nu längtar jag bara och vill inte leva, inte i nuet iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: