new fashion and christmas week

godmorgon tösafior!
 
Jag vaknade vid tio idag, har ätit frulle och dricker för tilfället mitt goa kaffe. Dopppar pepparkakor i det, asgott. Idag är början på denna nya fina veckan men även början på resten av mitt liv. Vi ska njuta av vår absolut sista vecka här för i år. Dock innehåller denna sista goa vecka bara plugggg. Mimoza sover fortfarande, riktig sömnkvinna. hon sover bort mer än halva dygnet. Inte bra. Jag ska till skolan vid 13 ska gå på lite resurs tid och sedan hem o studera, o åter igen studera=) mimo ska göra detsamma må jag tro. åhhhh en sista sak också; denna veckan åker jag till dubai!!! som jag längtar!!! åhhh here i fakking come;) men innan dess ska jag överleva denna vecka. bybye
mörkhårig
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: