söndag 8/12

Hej alla goa kamrater där ute<3  är oerhört tacksam för att några få av er svarade på min fråga. Det blir lyckligt i mig när jag vet att ni mår bra <3 Helgen har passerat rätt snabbt, o i fredags körde jag mitt försa arbetspass på mcdonalds stattena helsingborg. 11-20! vid 21 tiden kom julia o vi pluggade och kollade på idol:) sen somnade jag gått, hela lördagen pluggade jag och vid 19- 02 jobbade jag åter igen! kom hem runt halv tre inatt och somnade gott, vaknade idag ätit frukost o nu dricker jag kaffe. Efter två arbetspassa kan jag ju konstatera att jag trivs och att de är ett o annat som skiljer mcdonaldsarna åt. Ljungby restaurangen är långt ifrån så stor som restaurangen här. Men det var kul och helt okej att arbeta. Idag ska jag chilla och plugga tillsammans med mitt kaffe. Min goa sambofia är i de småländska skogarna och sven verkar ha stängt in henne, Så hon kommer nog inte hem på några dar:( Vi får hoppas att hon är framme i hbg tills onsdag iaf <3 <3 
Idag är det två långa veckor kvar till DUbai. eller kansk einte ska säg alånga, veckorna går så otroligt snabbt! Nu i veckan har jag skola och en heldel plugg, lika så veckan efter innan jag får lite behövlig semester. 
min kompis, våra mammor är best friends också, fyllde år i fredags. två dar efter mig, rätt coolt ändå grattis igen <3333333
några månader gammal bild. Det är nu, när man blickar tillbaka och återgår till andra bilder, som man ser definitionen av ens långa hår. åh hade lätt tagit tillbaka det nu:(
nu ska jag studera vi hörs snart igen buddies
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: