godmorgon

Onsdag då idag och jag sitter och njuter av mitt alldeles fina friska svarta morgonkaffe! så gott=) Igår var en tidig morgon med skola 8-12 och sen kom Linn till mig vid kl 15 och vi pluggade innan det var dags för ett dubbelpass, bodypump o spinning! det var kul o jag har en ny träningskompis! Jag kom hem igår runt åtta hittade en galen mimo som kikade på greys, vi lagade korv o ägg, kom på att vi missat vår tvätttid med rätt så många timmar, Så ikväll ska vi göra ett nytt försök!  Idag har jag iaf en hel del plugg framför migg, JAG O linnsan ska köttta! Annars fick jag igår ett trevligt samtal om att jag fått jobb på mcdonalds här i hbg! Och det kändes oerhört bra och kul! Nästa onsdag är det möte iaf och jag ser fram emot det=) Till helgen kommer alla mina fantastiska vänner ner hit och jag är överglad för det! Nu måste jag börja fixa mig! Vi hörs snart igen babes
Mcdonalds har varit en stor del av mitt senare liv då jag har jobbat minst nån gång i månaden de senaste 2,5 åren. Förra helgen var första gången sen i somras, o nu i helgen var jag tillbaka där igen. Nu blir de tlite enklare då jag inte behöver ta mig till Ljungby utan nu kan jag istället arbeta här så det känns faktiskt jättebra! Jag har ju trots allt höga mål inom donken, att sitta på huvudkontoret upep i sthlm som inköpare hade inte vart helt fel!
PUSS apor
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: