god morgon sötisar

vaknade för en timme sen, dusvhade o åt frukost o nu chillar jag framför tvn:) hade inte tid för bloggrn igår då jag va i skolan från 10-19, äntligen är vår uppsats klar o inlämnad:D Körde ett nice bodypump pass igår o nu gör det ont i hela kroppen, vilken träningsvärk alltså. Igår kväll bokade jag o ana AVICII!! VI är såå taggade:D jag längtaar som in i tusan!! Till helgen kmr malin, det var några veckor sedan sist, så det ska bli härligt<3 på lördag kommr även mamma o pappa o hälsar på! nu ska jag börja fixa mig lite o vidare till skolan, i eftermiddag väntar en skön o go spa behandling. Det behövs sådant också. vi hörs senikv <3 <3 <3 <3
<3
bilder sen i helgen, o nu tggar vi avicii #sthlm
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: