måndag, vecka 44

För mig har vecka 44 alltid varit en ledig vecka, 44 har alltid förknippats med höstlov. Det är måndag vecka 44 och jag har skola. För första gången på 12 år är vecka 44 en skol vecka, knas och känsligt ändå.
 
sitter och dricker morgonkaffe som vanligt, sbörjar vid 10 idag. En rätt go vecka med inlämning av uppsats och muntlig redovisning. 
 
Hade iaf en sjuktgrym helg! Jag o ana var på balkankonsert sen fick vi ju en extra timme till fest så vi stack till stan och klubbade. Kom hem på morgontimmarna. Det var sjukt kul, mer utgång önskas;)
Igår stack ana hem vid två tiden, karaneh kom förbi så vi chillade kollade på film och stack till stan mt kvällen. Mötte upp Nelly och Jenny o hängde lite. Nu ska jag börja fixa mig och bli redo. Vi hörs senaree:)
visar fler goa bilder sen helgne lite senare pussssss:*
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: