aprilens sista dagar i livet 20-14

hej ni fina därute. gud måste jag säga, dagarna rusar förbi så fruktansvärt snabbt. Om bara några få dagar är det redan maj och jag känner mig handikappad på det. April har varit rättnice på alla sätt o vis o de ha rkänts som att jag har haft sommarlov typ, då vi endast haft tre hemtentor som man haft två dagar på sig att skriva så då har det blivit intensivt arbete på dom dagarna. Annarr har jag klängt och flängt jobbat lite, pendlat mellan hbg malmö och ljungby och bara njutit av livet. I förra vecakn drog vi ett gäng brudar till polen och gdansk, tog typ knappt 40 min o flyga dit. Vi njöt av livet även där och firade min mors 51 års dag så det var kul. Igår (söndag; 27/4 kom jag till hbg. Idag var anna och julia hols mig och vi studerade, sen har jag solat en hel del, vi har haft möte med vår handledare o så. Imon väntar studier igen. O på kvällen ska jag till lund till ana, där väntar en hel natt med henne innan vi ska fira valborg! Jag ska som det ser ut nu till ljungby antingen torsdag eller fredag:)
annars då, ja miki som ni läste om i tidigare inlägg dog, Han blev 14 år gammal och han är saknad <3 RIp
nu ska jag chilla vidare och sånt hörs snart igen <3
 
ja några snaps har ni iaf hihihihi kramar
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: