hej hemskt mycket hej

Nu har jag varit allt för dålig på att uppdatera min fina blogg, men efter alltför många klagomål så ska jag nu ta mi an och reflektera över mina senaste veckor i livet<3 
Sista veckan i mars var på alla sätt fantastisk, så  mycket som jag minns utav den. Skola och plugg. Var i ljungby och var med i 24 h, och vi hade jätteroligt. Tyvärr vann vi inte (haha) men de va kul iaf. Hängde med sandra och vi var ute på harrys men tyckte inte de va så nice. Aja iaf, jag drog till egypten och spenderade en nice vecka där. Pressade i solen som fan, så nu tror jag typ att jag håller på att få hudcancer. det är ju inte hälsosamt att sola så mycket som jag gjorde, typ sju timmar om dagen haha, men jag är kär i solen oså blir det lite extra så där sving i det hela eftersom solen bor långt ifrån sverige och jag bor i sverige. Vi hade det jävligt gött iaf, jag, mor, far. 
Jag kom hem för en vecka sedan typ, vart i hbg hela veckan, pluggar skrivit inlämning och sånt, Läst kurslitteratur. Jag o mimo har catchat up, hängt med julia o anna har jag med gjort. På fredagen iaf så kom ana till mig  ( en annan ana, med ett n då) och vi var ute i hbg o de va nice. Kom hem sent (tidigt på morgonen ) sov och sen hängde vi på väla i flera timmar. Sen kände jg att jag måste träffa dzeja, arnoold somjag inte träffat på alltför lång tid och sen då mathilda rits som äntligen är hemma från australien (!!!!) så jag kom till ljungby igår vid åtta typ, fixade mig oså, förfestade hos arnold. Och sen var vi på harrys och medina. O denna kväll levererade harrys tycker jag!!:) nu ska jag spendera tid i min födelsestad ljungby, tror jag ska vara här hela veckan. Har typ små hemtentor, elelr inlämningart som man kan skriva hemma så tänkte göra de, läsa kurslitteratur och jobba lite. hade vart gött med lite extra money. haha. Oh juste och sen blev jag godkänd på min tentaoch jag kände mig så lycklig och så värdefull! liksom det känndes nice som fan! Så nu vill jag gärna att det ska bli varmare o så, och snart ska vi till polen med. Ska bli kul o se vad detta land har att erbjuda i alkoholsortimentet :) hehe 
Nu ska jag träffa rits mathilda o thea o sandra, längesen fan <3 de ska bli kul!! nedan ska ni få bilder tagna dom senaste veckorna från det som kallas mitt liv
detta va egypten alltså, återkommer i ett senare inlägg om mikis död, begravningen, cermonin o annat smått o gott. men så länge kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: