DECEMBER 2014, avslutet på tvåtusenaldrig

hej hej finaste ni. jag lever, jag är lite småsjuk, trött, hängig osv men jag lever. Idag 30:de december är det inte många dagar kvar på detta fina år som passerat, och som jag på senare tid lärt mig att göra har jag valt att reflektera kring året som precis passerat. 
Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut? Ja! jag flyttade in till en minilägenhet helt ensam. Jag åkta till spenderade summerburst i gbg men två tjejer varav jag den ena träffat en gång innan och den andra aldrig i hela mitt liv träffat. 
 
Beskriv året med tre ord. Glädjefyllt, snabbt och fantastiskt.
 
Genomgick du någon stor förändring? hm, även här ser jag separationen med mimoz o flytten som innebar att jag flyttade själv som en stor förändring. 
 
Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? Den 24:de februari, då jag för första gången i mitt liv tatuerade mig.  Den 11 juni- dagen när malin o becca kom hem igen, fyfan vad glad jag var! och den 9de juli, när jag och julia skulle resa ihop för första gången, o anlände samma sag till mitt andra hem i trogir. Samma lyckorus kände jag London den 25:e november.
 

Vem har du umgåtts med mest? I början av året var det Mimoza, Julia, Anna. Under andra halvan av året, har de varit tergo, ritz, malin, becca arnold, julia, anna linn o ana <3
 
Vart reste du under 2014? Jag avslutade 2013 i Dubai, min första resa 2014 var egypten, följt av polen, kroatien, turkiet och sen England, London. 
 
Saknar du något under år 2014 som du vill ha år 2015? Jag har saknat att ha långt hår. Det har jag haft ångest över varje dag sendan jag klippte av 2 dm i september 2013. Förhoppningvis är jag tillbaka på banan framåt sommaren 2015. jag saknar också volleyboll, det hade jag gärna igen velat börja lira! 
 
Vilka ser du som de största händelserna under året? Alla resor för deta första. För det andra; summerbursthelgen, midsommarhelgen i Halmstad, Dino Merlin på svenska mässan i Göteborg, Beccas 20 års firande, och Arnolds 20 års firande och även tergous då alla var förenade efter flera månader ifrån!
 
Vad önskar du att du gjort mer? Ätit mer nyttigt kanske, tränat lite mer haha. Träffat min morfar och farmor lite mer. Njutit mer av sommaren och av alla fina stunder som livet bjuder på. 
 
Vad önskar du att du gjort mindre? Oroati mig och stressat upp mig mindre över onödiga saker som ändå inte går att förändra. Önskar att jag ska bli bättre på att sluta bygga upp problem som inte finns. 
 
Bästa boken du läste i år? När livet stannar, fantastiskt bok som plockar fram tårarna.
 
Vad var din största framgång på jobbet 2014? oj donken haha. Men ja i början av december så skrev jag på ett anställningsavtal för adecco där jag även närsta år ska arbeta som konsult! En framgång var väl också att jag fick intervju för hollister butiken i malmö men som jag flyttat fram till april nästa år!
 
Största framgång på det privata planet? att jag kommit extra nära mina vänner! men även mina nyfunna vänner, det betyder sååå sjukt mycket! Även här ser jag det som en står framgång att jag flyttade in alldeles själv på ett sjukt kul studenthem. 
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2014? Jag hade skola hela dagen tyvärr. Men på kvällen var jag anna och julia ute på en thailändsk restaturang o åt!
 
Vem saknade du? alla mina vänner som jag träffar i kroatien varje sommar. Mina kusiner i atlanta och i munchen<3
 
Högsta önskan just nu? att planet till mauritius inte kommer försvinna. att nyår i cph blir underbart och att jag får spendera mkt tid med nära o kära. 
 
Och så slutligen; dina planer inför 2015?  Kickar igång året i köpenhamn, följt av lite jobb och sedan väntar en skön solig semester med mina päron i indiska oceanen. Den31 januari ska jag på konser och i mars ska jag besöka mitt fina hemland bosnien, som jag inte besökt på alldeles för många år!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: