senaste veckorna i mitt liv!

Nu när jag har lite tid över så vill jag även föreviga bilder, minnen och fantastiska stundet. December är en härlig månad!
blev överraskad av en fin present av malin <3
julia, jag, anna fredagen den 5te dec-14
jag fick jobba under julgalan i hbg arena. Jag fick nya kompisar och jag fick se galan där magnus uggla, lena ph, sempteber, lasse berghagen och timbuktu bl.a uppträdde. 
jag pussades med julia <3
jag o anton, han agerar skådespelade i filmen med pippi långstrump där han är tommy elelr annikas bror minns inte riktigt.
mina fina familj som jag valt att spendera mkt tid med <3
tergå <3
vi <3
min fina mamma <3
dzenan min bror <3
julafton ute hos min brors flickväns familj<3
sen testade jag kläder i flera timmar
sen gjorde mimoz sitt bästa för att förlänga håret på mig
så december börjar lida mot sitt slut. Det är med glädje jag blickar tillbaka på december! det har varit en fantastiskt månad som perfekt avslutat 2014. Tack alla inblandade för att NI gör mitt liv värt att leva, ni vet vilka ni är! Mycket kärlek och jag önskar er alla som läser min blogg ett gott nytt år <3 vi hörs snart igen, kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: