fredag förfan

hej babes, de känns som de e fredag hela tiden, veckordagarna går sjukt snabbt och hela februari har bokstavligen sprungit förbi mig, medan jag typ är kvar i december. men men inte ska vi klaga, för det är så livet och tiden är. En sak som jag och min sambo diskuterat fram och tillbaka är vad egentligen ett människor liv är om man jämför med oändligheten? vi måste ta vara på varje dag o leva som att den vore  den sista hihi<3
Ja nog om dessa filosofiska tankar.Denna vecka har bestått av skola och förståelse, jag o mimo har handlat mat. Varit på dejt och åkt hiss. Igår kom mina äpplen o päron hit, så kallade föräldrar. Vi hade det trevligt. Och dom tyckte skolan var jättefin så dom turistade runt, sen var vi o käkade lite balkan mat och sen var vi på väla o lidl. Igår var julia hos oss o vi hade det trevligt. Idag har jag sovit ut och ligger fortfarande o chillar en hel del. Ska snart börja fixa mig osv o sen drar jag mot lund, till ana och vi ska hänga ikv och sen ta tåget till sthlm där avicii väntar! ah ska bli så kul! ser fram emot de som fan! Känns som man är på turne genom hela schweden, allt från ljungby växjö malmö hbg och sthlm, men de är kul. Kul som fan ändå. Blir kär i livet, på nytt hela tiden. 
här är min kram kamrat julia! Vi var o turistade lite i hbg här omdan, o sen kändes som en vackr vårdag. solen sken och vi var glada like fuck
där har vi mig dårå, minanya fräna skor pryder väl mina fötter rätt gött
mina nya skinnjacka, är typ kär, min nya favoritfärg, är typ ännu mera kär
ahh där ni ser ni, kärleken har ju inga gränser. Nu ska jag börja fixa mig o sånt pusss som fan
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: