hej hej hej måååndag!

go kväll ni fina, hoppas allt e bra med er osv, men mig är de strålande osv. Har haft en nice vecka sedan sist! nedan ska i få se lite fina snapshotts på livet den senaste veckan <3
här är jag o min sambo i fredags i förra veckan
sen i lördags morgon drog jag o anna G till växjö och satte lite spår där
aja nog om de vi hade sjukt kul osv
sen hälsade jag hos nelly där de bjöds på assume fika
sen hööör o häpna tatuerade jag mig, jag fucking gaddade mig o de va en upplevelse och ett jävla lyckorus
jag va rädd o nervös o mitt hjärta pumpade blodet snabbare än nånsin men i am alive o gaddad för lajf
sen här har vi en najs bild på min goa kamrat julia hon är nice o va med, bjuder på glass o sånt shit, krockar med lastbilar, hon är en äkta buse på en nivå där man njuter o hennes brorsa är rätt så jävla het
allt från migför idag för nu ska jag o mimös min sambo fia laga mat pusss ps tagga avicii på lördag ds
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: