freeeeedag!!!!!

Hej alla gosisar!  Det är fredagen och en faktiskt lite extra speciell dag! Idag har jag haft körkort i ett helt långt år, i hela 365 dagar. Det påminner mig mig om hur snabbt hela 2013 passerade, åh än en gång kan manju konstatera att tiden passserar utan att de knappt känns. Jag o malin tog ju körkort på samma dag och de va asfett coolt och bäst!
Mimoza min sambofia har nyligen lämnat mig för några dagar i skånska sverige, jag ska snart dra mig mot väla och handla på rea med mitt kreditkort så att min mamma kan betala. Och sen ikväll ska jag på ansiktsbehandling hos en kvinnlig thailändare. Det ska bli spännande, exotiskt och skönt. Många är glada inför helg osv, men jag däremot har två jobbpass i helgen på donkan i hbg, men det är ju bland dom sista och sen blir det ett vackert tack och adjöö. Så jag ska stå ut=) Annars har jag haft goa samtal med anrold mathilda o malin- alla på resande fot!! Arnold på spa njutning i budapest, mathilda som taken i paris, och malin packbagger i australien med beccan som kommit fram nu. Jag fortsätter sura o vara avundjsuk över det hehe. 
här är en fin pajk jag bjöd över igår, eller hans far lämnade honom så passade jag o mimo honom och lekte lite o så. Vi kommernog umgås mer i framtiden. Jag älskar ju barn och han här är verkligen barn. Han mår bra:)
jag i nytvättat hår. Nu ska jag springa vidare genom dagen och steka lite chyckling!! Vi höres snart igen, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: