januari kaos

Hej hej hemskt mycket hej. Har ju blviit rätt dålig på det här med bloggande, de har jag märkt senare tid. Min ursäkt får väl vara att tiden knappast räcker till. Rutinerna börjar sakta men säkert komma tillbaka. Igår började jag VT 2014 och igår arbetade jag ett av mina allra sista pass på mcdonalds här i hbg för jag sa nämligen upp mig igår. Mimoza är i skolan idag och jag är ledig, jag har sovit ut och dricker mitt goa kaffe som snart är slut. Idag ska vi till VÄLA, jag ska klaga på mina fina pojkstövlar som inte håller vad dom lovar. Sedan måste vi handla in mycket mat och kosttillskott till denna långa vårtermin, varken kött, bröd eller gurka finns hemma. 
aNNARS DÅ.. I lördags var jag mimo och becca ute, det va skitkul faktiskt. Inte visste man att ljungby kunde leverera på det viset de gjorde. Synd bara att man står i kö i typ en timme allt som allt så, det blev inget långvarigt besök på dansgolvet. Men snåla smålänningar som de flesta är så finns de inte mycket att gö. 
och idag då, så åkte becca. Hon sitter just nu på ett flyg till doha, och sedan ska hon vidare till aussie o melbourne. Så becca var den tredje ut i vida världen, efter mathilda tergo som är aupair. jag är rätt så jävla avundsjuk och rätt så jävla sugen på att hoppa av skolan. Lyckost doom<3 saknar er bästa babes, vi ses i sinom tid. Därför skulle jag också vilja påstå att december har varit en kaos månad. Jag har jobbat en del påmcdonalds i ljungby och nu har jag några tiden kvar i hbg. Det är så kallt så att jag vill begravas levande och frysa till is, kollade på frost här om dan frästen. Det va en fin film. I början på förra veckan bokades också en minst sagt konstig resa till polen in, så det ser jag fram emot men tills dess. Ja då ska jag överleva
 
 
puss på er fina läsare. Vi hörs snart igen
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: