torsdag and im in love

Hej gosisar!!! jag är i Ljungby och rätt glad ändå!
Jag kom hem igår kväll, var hos min fina morfar i morse, drack kaffe och käkade frukost. Nu har jag hängt med maida och ikväll väntar ett arbetspass på donken. Det var ett tag sedan sist så jag är redo inför att servera och leverera;) Jag var på avicii i helgen med ana som ni säkerligen minns, och vi hade en jätte mysig och bra helg! Avicii var riktigt grym men han slår ändå inte sitt uppträdande på ultra i split, där var han väldigt mycket bättre.
Nu har jag några fina dagar i Ljungby framför mig, med en hel del jobb men även en fin kvinnofest imorgon som väntar:) Jag ska tillbaka till hbg på söndag/måndag och då kör jag igång med tenta plugget igen. Men tills dess ska jag njuta lite extra, och le sådär mot livet, ni vet sådär som livet ler mot mig=)
 vi turistade i sthlm och så, Stockholm är nog Sveriges hjärta måste jag nog påstå. Har gått ett tag sedan jag var i sthlm men det är en fin stas, synd bara att kylan är där och röjjer
 
här är en rätt ny bild på mig, jag lever och har blivit lite fylligare (tjockare) men jag trivs vafan
hos min morfar imorse! nu ska jag chilla o sånt, och sen väntar donken med min bästis Arnold<3
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Uppdatera mera! Uppdatera mera!

Svar: köttt! jag jobbar på det;)
Dzenana Dzanic

2014-03-17 @ 16:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: