JAG TROR JAG ÄR KÄR I SVERIGES MÖJLIGHETER

Idag lyser det i mina ögon på ett speciellt sätt. Det är svårt att förklara men det är som att jag har lärt känna mig själv på nytt och förstått att jag flera gånger i framtiden kommer lära känna mig själv på nytt. Jag har insett att livet inte behöver vara ”på ett visst sätt bara för att alla andra gör så” utan att man bestämmer själv. Varje dag är man huvudrollen i sitt egna liv. Varje dag formar man det liv man vill leva imorgon och det är mäktigt när man förstår det på riktigt.
Till att börja med så har jag haft ett minst sagt perfekt avslut på MARS månad 2015!! det har varit sjukt bra. I fredags väntades finsittning i Hbg på ett väldigt vackert uppstyrt ställe. Här är Anna, Julia och Jag.
Det var en fin och oförglömlig kväll som skapades där och då men vi firade även att jag och Anna blivit nominerade till att plugga utomlands, vilket jag till en början, när jag fick beskedet, inte riktigt kunde fatta, men precis som rubriken lyder så kan jag inget annat än att älska Sveriges möjligheter. För mig blev det Norge och Trondheim och jag är SÅ glad att jag får denna chans även om jag vet att plugget på engelska kommer bli rätt så tufft men jag ser bara möjligheter och min chans att växa ännu mer som människa, jag ser utveckling, mognad och tillväxt, kunskap och glädje framför mig. I lördags kom jag hem till Ljungby till mina fina päron och äpplen och det blev 18 års firande på kvällen med becca och arnold, dzenan och filippa:)
Så mina fina hjärtan! Nu har jag en stängning på donken som väntar ikväll och imorgon innan det blir en nice helg<3 Jag är taggad inför april i alla fall och för att summera mars har det varit en bra och härlig månad<3 Vi hörs snart igen, puss och kram <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: