2 weeks in Norway och Trondheim

Hej alla goda!
 
Nu idag har det passerat två veckor sedan jag kom till min nya stad och sa hej till mitt nya liv. Denna veckan drog skolan igång och det var väldigt tråkigt faktiskt. Jag har inte helt bestämt mig för vilka kurser jag ska läsa, då de kurser jag från början blev antagen till krockar så jag har fått byta lite. I veckan hade jag förläsningar i kursen Macroeconomy for managers och Strategic Management, den sistnämnda är en masterkurs som verkar vara lite för svår för mig men som jag ändå tror jag kommer läsa då den stämmer bra överens med en kurs där hemma. Kanske lika bra att testa en masterkurs då jag ändå efter min kandidatexamen tänk läsa master. Jag har tänkt läsa tre kurser här och sedan en kurs på distans från Hbg så vilka tre det blir exakt är lite oklart. Annars har Trondheim bjudit på heelt fantastiskt väder denna veckan det har varit sjukt varmt och solen har stekt på. Jag kom bara hit med vinterkläder i princip så har fått shoppa lite men det är ok;) (nu har jag äntligen pics härifrån)
SÅja nu får bilderna säga mer än tusen ord:) här är människorna jag hänger med och som blivit mina nya vänner. Något annat mys jag kan berätta är att jag ska med mina föräldrar till alanya en vecka och det ska bli så skönt! Saknar dom så att det gör ont:( Igår morse åkte vi till Sverige igen med gratisbussen, allltid kul med utflykt! Köpte lite behövliga överlevnadsgrejor! Tror detta kmr bli standard, att dra till Sweden varje lördag! Men det är kul o mysigt:)  Ikväll bjuder skolan på inträde till Rosenborgs match så dit ska vi och hejja! Så until next time, puss o kram o ha en grym week 35!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: