en vecka i Trondheim

Livet har rullat på och min första vecka i Norge och Trondheim har gått i en helt ok takt och jag har hunnit göra väldigt mycket och träffat mycket människor. Vi har haft scoutliknande aktiviteter varje dag vilket inte riktigt är min gren i livet men jag har varit med och vandrat och lekt och haft kul. Igår morse tog vi gratisbussen ( en gratis buss som går var och varannandag) till Sverige. Storlien heter stället och närmsta stad är väl Åre skulle jag tro. I Storlien handlade vi massor med mat och sådant behövligt för vår överlevnad, detta är en väldigt populär utflykt bland Trondheimbor då maten och exakt allt annat är mycket billigare i Sverige, o vem vill inte spara pengar? ;)
Har problem med att föra över bilder från TRONDHEIM men så länge får ni njuta (och även jag) av mina kroatienpics <3 Ikväll iallafall ska alla internationella studenter kolla på film, så det ska bli trevligt Annars har det idag  faktiskt varit v'ldigt fint och soligt, så det är glädje på hög nivå
tills vi hörs nästa gång ska ni få se pics på beauty-trondheim!! tills dess, ha en skön söndagskväll och en grym start på week 34 imorgon! 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: