När havet rensar själen

Status; natten har precis börjat och 2 december har smygit sig på. Jag är nyligen hemkommen från en heldag i skolan och har ätit en macka med pasteta och paprika, rekommenderas starkt till hungriga människor. Jag är trött, hängig och känner att jag vill göra något sjukt. Men än så länge går det inte. Jag har min första tentamen på fredag här på NTNU och jag längtar tills tentamen är över. Åh jag är så trött nu med, jag borde sova men en och en annan vill ju att hejapahej ska uppdateras. Men innan jag återgår till säng, sömn och samlag, så skulle jag vilja skriva lite om livet och det fina med livet, för visst är livet fint? Livet är den finaste gåva vi människor kan få och som vi människor kan ge. 
Så bara du lever så gör du något fantastiskt, och att leva kan du göra främst genom att andas. Men sedan har vi människor behov som ska tillfredsställas, vi måste tillföra liv i vårt liv. Detta sker bäst genom att sällskapa med andra som är av samma sort som du, skulle jag vilja säga. Men visst det går ju att göra det med hundar också men som den djur-o-gillare jag är väljer jag att inte hänga det i granen. Men hörni att skapa liv i ert liv är ju något fantastiskt och tillsammans med andra människor kan ni uppnå höjden av maximal lycka, det vi alla vill uppnå för det är så förbaskat kul, lyckligt och helt livligt! Då vi endast har det här livet (tror jag) så ska man göra allt man själv vill, allt man drömmer om och allt som går att göra. Känn efter hur det är, gå och testa, lev livet. Med det sagt vill jag lyfta livet. Men som allt här i livet har ju även livet sina motgångar och ibland är det sårat, känslosamt eller argt. Men det måste livet få gå igenom för att återigen kunna få känna och uppskatta höjden av maximal lycka. Jag vet att det finns massor med dåliga och negativa saker men jag vill att alla ni som läser min blogg, jag vet att det är vänner till mig, goda vänner dessutom, ska känna att ni är värda som ni är, att ni är det bästa som någonsin hänt jorden. Tänk hur glada jorden, världen och alla andra varelser runt omkring är över att få ha just DIG i deras fantastiska liv. Världen behöver fler människor som er, ni är fantastiska på alla sätt som finns och som ej går att beskriva och jag önskar att jag varje dag för resten av mitt liv får träffa er. För det är ni som gör mig till världens lyckligaste människa. Det är ni som skapar liv i mitt liv och det är ni som hjälper mig känna höjden av maximal lycka, och för det kommer jag alltid att älska er och försöka tillföra ER samma glädje, lycka och dröm som ni tillför till mig och mitt liv. 
detta är en bild från Rom och Italien 2013. 
Och ja nu faktiskt är dett läggdags för mig. Jag har försökt, år efter år efter år , att uttrycka min fantastiska kärlek till så mycket här i livet men sedan finns det ju även saker som jag hatar så som hiking, djur, natur och mycket annat av liknande karaktär. Men under min vistelse i Norge och Trondheim har jag fått genomgå några av dessa saker och faktiskt ändå fått en chans att gilla dom, men ack sa det. Nej sa det. Nej vissa saker i livet går helt enkelt inte att tycka om och det är upp til varje individ add känna efter och göra det den själv vill <3 
Mycket kärlek, er dzana 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: