oså har ännu en del av mitt liv passerat

Hej!
 
Jag har inte glömt bort ming blogg och jag har inte glömt bort att berätta om mitt liv och jag har inte glömt bort Er. En fin morgon i Helsingborg har precis gått an denna onsdag. Jag och Anna njuter av den vårkalla solen till morgonkaffet, och om en timme ska jag o Julia avnjuta drygt en timmes spA- Aktiviteter. ack så skönt!
 
Första helgen i feb spenderades i Uppsala med fina Mathildorna, där vi catchade upp, njöt, drack vin, fick njuta av RietZ SLU gemenskap. Resten av februari gick åt plugg följt av två fina Ljungbybesök. Häng med mina bästa vänner som jag numera kan räkna på min hand; Malin Becca Arnold. Jag ser fortfarande ljust på framtiden och till helgen bär det av till Bosnien och Sarajevo för lite kvinnofirande med hela 13 brudar. Välbehövligt! Annars blickar jag glatt mot framtiden, för som de sägs och snackas om; Dzenana är namnet, 20 är åldern. Helsingborg & Ljungby är orten, Intressant, är personen, Glad är humöret, Päron och äpplen är humorn och skratt ska höras högt!
Nu ska jag chillenzia vidare vi hörs snart igen, juste!! I helgen skaffade jag mig en iphone 6 och jag var gladare än nånsin typ!
en två år gammal bild från DUBAI
Mauritius två år senare<3 kram på er
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: