april maj livet je krajl

hej alla käraste människor där ute som kikar in och läser min bloggis. 
Det har varit en lång frånvaro för min del MEN nu har jag äntligen tagit mig tid till att blogga, berätta, inspirera, vidröra, hänföra och tala om, för er och mig själv om det senaste som hänt i mitt fantastiska liv. Till att börja med tycker jag april gick alldeles för snabbt! Men så kan det vara. Jag tillbringade en skön avslappnande vecka i Egypten och Marsa Alam- det var supervarmt och mycket trevligt med fiskar, snorkel och koraller. Väl hemma sedan gällde plugg till en ekonomitenta. Till bringade och en härlig helg i STHLM och det är enligt mig SWEDAVIAS stolthet. Har även jobbat på donken en del både under påsk och nu ihelgen var jag hemma för tre trevliga jobbpass. Nu är det slutspurt i skolan som det så fint heter och jag är SÅ skoltrött så att jag bara vill ligga ner och inte göra nåt, skita i allt. Men jag får kötta på i några veckor till och min sista tetamen går av stapeln 16 juni, så ja jag längtar en hel del dit. På vardagarna blir det mest plugg varvat med smoothies chill och kaffe. Om helgerna träffar jag familj vänner, vin och annat skoj. Hade gett vad som helst för att få vara i en solig härlig miljö lr följa med Arnold till Turkiet på lör, men det kan jag ej så jag får bita ihop. En annan stor sak är att jag gick och blev med brunt hår, (som jag trivdes mycket bra i och vilket jag blev väldigt förvånad över,) som sedan tvättades ut och kvar blev en lite konstig färg, ljusbrun/mörkblond i mina längder, men jag tycker fantastiskt mycket om den.
bILDER följer.
sådär det här var väl allt för denna gången. Nu ska jag sova middag och senare plugga lite eller något i den stilen. Vi hörs snart igen ni fina <3 hugs på er
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: