idag passerjag 16 veckor sträcket

Heej ni alldeles fina varelser!
 
I Hela 112 dagar har jag bott och byggt ett liv i Trondheim, i alla dessa dagar har jag på sistoner börjat inse hur dom har format mig till den människa jag faktiskt blivit. Jag har spenderar många, många timmar varje dag den senaste veckan och pluggat i princip hela tiden. Nu är jag inne i mina sista dagar innan tenta och det känns väl bra ändå. Längtar mycket tills det är över, det gör jag. Nedan visas osedda bilder på två kompanjoner som hjälp mig överleva dessa dagar och som lärt mig mycket om livet, Sydkorea, kultur och kvinnohat. Fantastiska tjejor!
O nu då: december närmar sig med stormsteg, jag har beställt massa sexiga klänningar som jag tänkt bära under december månads alla heta tillställningar och framförallt i mitt älskade hemland, där jag beräknas landa i slutet på månaden för att faktiskt få en grym start på tvåtusenalltid <3 Dessa kläder har kommit hem till min moder, som antagligen tycker jag visar mycket hud, utan att nämna det, men visst är det fantastiskt att vi i länder som Sverige kan bära sjukt eleganta och småsexiga kläder utan att behöva oroa oss och utan att något vi inte vill ska hända. Som i vanlig ordning innebär december även att jag firar födelsedag och i år är det ett årtal som aldrig tidigare firats av mig, jag blir ju 21, men, det stora men:et är att jag ska spendera 4 timmar av min födelsedag till en tenta jag mer eller mindre hatar. MEN, vad gör man inte för att komma närmare sina mål och närmare dom höga drömmar man som människa har om det fantastiska livet, för visst kan livet erbjuda allt bara man tillåter sig själv att vara lycklig i den man är och i det man gör och framförallt ha otroligt kul på vägen med ett och annat glas rödvin.
Decembermånad- även den månad jag längtat efter mest sedan jag flyttade till Norge för att det innebär hemfärd för mig. Snart är jag hemma i landet där mitt liv en gång startade för snart 21 hela år sedan, helt galet! Det har, som min goda vän eNZAROW sa, börjat dra ihop sig. Och det har det verkligen! Jag känner att jag behöver ge mig ut i Trondheim stad för att faktiskt knäppa av några underbara foton av staden och några sköna selfies med harrypotter byggnaden i bakgrunden. Jag undrar vart tiden tog vägen, den dyrbara tid vi små människor har på denna jord. Jag undrar om jag någonsin kommer att besöka Trondheim igen, kanske till våren för att få träffa dom människor som faktiskt hjälpte mig andas under dessa 112 snabba dagar. För utan dom, hade jag nog varit borta för längesedan. Och på min födelsedag ska jag förutom att få tenta i födelsedagspresent även få träffa mina underbart grymma päron och äpplen. vi har aldrig varit ifrån varann så här länge så det känns helt sjuukt att tiden nu är inne, tiden är kommen och jag ska få krama dom, berätta om min erfarenheter och snacka framtid men framför allt njuta av den lilla tid vi tillsammans får i Trondheim! Så snart mina vänner, snart är det dags för mig att uppleva några av 2015s mest lyckliga dagar. Jag har redan börjat förbereda mig för vad som komma skall men det började jag nog göra redan på dagen jag kom hit, hela 16 veckor sedan idag. Nedan ser ni franska Clara som gett mig fantastiskt minnen, tankar och ideer om livet, kärlek, sex, alkohol och studier. Vi har också kommit till den punkt då inte många veckor återstår ihop, så den sista tiden nu ska verkligen försöka bli en tid som jag kommer minnas hela livet och som jag ska njuta av. 
SÅ för att dra slutsatsen skulle jag vilja se att december är en fantastisk månad, den får på något sätt mycket på grund av jul och nyår, människor att vakna till liv igen efter sommaren. Och sedan vill jag hälsa mig själv välkommen till mitt älskade Sverige för inom en snar framtid är jag där och lever mitt drömliv tillsammans med livets människor. NU är det dags att avrunda också för att en och en annan ska kunna få ta del av min fatastiska blogg som följt mig dom senaste fem åren. Hejdå ni sköna och glöm inte att leva det drömliv ni önskar, mycket kärlek från er dzana
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: