tvåtusenaldrig

God eftermiddag mina gosiga vänner <3 
Åter söndag igen och idag passerar jag hela 11 fulla veckor i Trondheim. Galet sjukt att tiden springer iväg så här. Svårt att förstå  att tiden är så snabb och fortfarande har jag noll förståelse för det som hände i torsdags i älskade fina trygga Sverige. Det har rört mig så mycket. Ända in i själen och jag är så djupt berörd. Har tänkte mycket på det dom senaste dagarna och det är ofattbart alltså. 
Annars har livet rullat på här i dom norska skogarna och jag börjar närma mig slutet. I fredags fick jag reda på att jag blev godkänd på min midterm essay och jag var verkligen riktigt orolig över den om jag skulle bli godkänd och när jag fick reda på det så blev jag jätteglad! ett steg närmare och nu väntar massa plugg i november innan tentorna går av stapeln i december! längtar tills det är över=) men ja innan dess väntar Island på lördag! galet=)
Igår var jag ute med mina vänner, det vankades flatparty på ett studentboende och det var proppat med folk på en lite yta men kul var de, senare stack vi ut till en klubb och väl hemma så var klockan " bara " 2 skönt med en timme bakåt=) Idag har jag chillat runt och tvättar, pluggat lite o druckit kaffe. Funderar på att ge mig ut på en promenad men det känns inte så lockande.
en bild från kroatien i somras, åh som jag saknar! Häromdan släpptes ultra 2016 o de va liksom nostalgi på högnivå. Åh som jag längtar till nästa sommar <3 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: