mina vanliga vardagar

Hej ni fina <3 
Torsdag och jag har en hel dag av plugg framför mig. Vaknade vid åtta och har redan tagit mig igenom lite studier. Nu har jag paus innan jag har möte med Julia och vi fortsätter arbeta. Jag dricker morgonkaffe och njuter av min tillvaro, av livet och allt vad det innebär. Igår var mina älskade päron och äpplen här och vi hade fantastiska timmar ihop! Inte för att det var så längesedan vi sågs men det är alltid härligt att spendera värdefull tid med föräldrar, det tycker jag och det värderar jag mycket högt.
På kvällen träffade jag Vickan och det var underbart då vi inte setts på nästan två veckor, så vi catchade upp! Är glad över att vi blivit vänner och kommit varandra nära, sånt gör livet lyckligt!
Nu i alla fall; väntar två pluggdagar innan jag ska ha en awesome helg: jag ska hinna med Lund, Malmö, Ljungby och Jönköping. jag är en superwoman så det fixar jag!! Ser galet fram emot helgen<3
Annars då just nu: läger är som så att jag funderar mycket över jobb i alla dess former, och vad jag ska göra om jag blir utan jobb. Att det skulle vara svårt att få jobb det visste jag men att det skulle vara såhär svårt med snart 3 års universitetsstudier, att få jobb kunde jag inte riktigt föreställa mig. Men det kan jag nu, man lär sig hela tiden och livet är till för att lära sig, hela tiden, varje stund på jorden. Jag har hoppet kvar, för det vet jag är det sista som lämnar människan. Och det jag nu vill lära mig är att växa i motgångarna, att inte tappa fotfästet. Det är något jag aktivt jobbar med. Det finns en plan för oss alla, universum har en plan för oss alla, det är jag stensäker på <3 ÅH annars då" Jag var och klämde på samsung S7an igår och fyfan vad grym den verkar vara, det är ju helt galet! Varför har jag iphone????? asså gud vilken drömtelefon! Kameran var helt ABOOOOW. Men antar att det är enklare att connecta med macbook. 
Juste! Jag har kärat ner mig igen i mitt gamla elefant-halsband. Jag köpte det under 2009 tror jag och hittade det hemma i rummet där jag var barn. Så nu bär jag det glatt runt min hals <3 Efter apor kommer jag för evigt att älska elephants! 
Jag testade Vickans grymt snygga jacka, och det blev kärlek vid första kontakt. Fyfan vad snygg, en sådan vill jag ha i min wardrobe
och sist men inte minst; en härlig bild från OMAN förra veckan. Jag tänkte skriva ihop en liten berättelse om oman och mina tankar kring min senaste resa till värmen. Nu har jag fått över många bilder också, och som en vis kvinna en gång sa: en bild säger mer än tusen ord! Annars har jag börjar lyssna maximalt på svensk musik: på bland annat SIV av Andra Generationen och Ingen vill veta vart du köpt din tröja. LYSSNA LYSSNA, fantastisk musik. Nu ska jag fixa ihop mig lite inna jag hissar ner till Julia, ni som följer mig på snap vet att jag åker mycket hiss. Anledningen är att när jag var liten så var jag oroligt rädd för att hissa och det hjälpte ju inte heller att mina två första vänner i livet Mathilda Tergå och Arnold var ännu räddare typ. Så numera tar jag igen all missad tid i hissen, det är en fantastisk känsla. POff så är man nere på nivå ett i livet <3 puss o kram från er dzana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: