summer sixteen

Jag ska vara ärlig, jag har inte velat blogga och dokumentera mitt liv förrän jag säkert vetat vad som hända skall dem närmaste månaderna i livet. Men för att berätta vad egentligen hela den senaste terminen handlat om:
Min första sommar i Sverige går av stapeln om bara några veckor...
Jag har blivit med jobb som känns galet relevant för min utbildning vilket har stärkt mig sååå himla mycket och jag är så glad för att min nya arbetsgivare inte är någon mindre än Carlsberg. Det är ett sommaruppdrag så jag ska spendera min sommar 16 i Hbg. Det är med förväntansfulla tankar jag väntar in mitt nya liv så att säga.
Hela våren har jag i princip sprungit runt på olika intervjuer och nu i slutändan blev jag erbjuden två bra jobb men det fick bli det jag fick först. SÅ för att sammanfatta jag är galet glad för det och det känns härligt! Vidare är jag lite ledsen kring att Kroatien och mitt älskade Trogir verkar bli utan mig men jag vill dit i slutet på augusti så det ska jag försöka fixa. För vad vore jag utan livets paradis och det utan mig? Summer sixteen. Både jag och bästisJUlia fick jobb här i HBG så det känns fantastiskt att vi tillsammans ska ta oss an livets nästa stora projekt. Annars är det mycket kring vår C-uppsats nu och den börjar närma sig slutmålet så att säga. Vi sitter mornar och sena kvällar, denna veckans dagar har vi försökt spendera vid stranden då hbg bjudit på fantastiskt solsken, vi har ätit glass i mängder och pratat om livet och allt som präglar det.
Helix mår bra och har läkt som den ska så det känns bra. Ja vad ska jag berätta, snart tar jag examen och mitt liv får ett nytt kapital som ska börja skrivas, analyseras, diskuteras osv. Insåg att tiden ännu en gång träffat mig och ja året 2015 hamnar längre och längre ifrån, det måste vart mitt drömår. Men ja jag lever väl drömlivet så det fortsätter. Nu slocknar jag snart och taggar lite plugg varvat med helg imorgon. Spännande! Vi hörs snart igen mina fina fina fantastiska människor! njut av livet och allt vad det bjuder på <3 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: