onsdagen den 29 juni

Dagen då jag lämnar sverige. Dagen jag besöker det land jag inte besökt på ett år. Dagen då värmen kramar om mig. Dagen då himlen tar emot mig. Dagen då jag är stressad och lycklig på samma gång.
Jag vaknade för en timme sen typ. Har grejat och donat lite. Och jag tror jag är redo:)
Runt halv ett åker vi till älmhult, där vi tar tåget till kastrup och sedan planet till split. Helll yeah vad underbart. På tisdag nästa vecka kommer ajla ner till mig så ja, det ska bli riktigt kul!!
Jag kommer inte blogga där nere, jag kommer faktiskt inte alls sitta vid datan, För jag är på semester haha. Jag önskar i alla fall er alla en underbar sommar så syns vi återigen i augusti, då bloggandet upptas igen. Många kramar!
för exakt ett år sen nu var jag och bästis i spanien
förra året in croatia!!!! nu taggar vi årets fest, pussssssssssss


Kommentarer
Postat av: alice gustafsson

En rolig tävling på min blogg. Klicka på länken för att vara med :)

http://aliiceviktoria.blogg.se/2011/july/vinn-ett-ugglehalsband.html

2011-07-12 @ 22:21:52
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: