omg jag bloggar omg

Hej allesammans
 
Jag har haft ett märkligt liv på senare tid. Det har hänt så sjukt mycket och jag har inte kunnat stanna tiden. Det hade vart skönt, vill stanna och leva nuuuuuuuu!!!!
 
Nej men om två veckor (exakt!!)) expanderar jag till 18 och som jag har längtat hela mitt liv alltså, nu är de nära och jag ser knappt fram emot det. Jag orkar inte kansek, jag vet inte. Jag vill inte lämna alt bakom mig, allt som innebar noll ansvar, noll kontroll och " bete sig som man vill". Jag vill ha det så hela livet. Hela jävla livet, för min Maida sa en gång att denna tiden var den bästa i hennes liv. nu är den snart över för min del, är det dags att dö då? 
Jag hoppas min artonårsdag inte kommer vara så sorglig trots allt, jag hoppas innerligt att det blir lyckligt. Sen har vi det där förbannande körkortet också och i skrivande stund är de faktiskt bara några få dagar kvar till halkbana och det känns fett.. Annars så njuter jag av slutet på min sista hösttermin på Sunnerbogymnasiet och även det känns knas. Ser fram emot nyår som ser ut att bli perfekt kanske. Men det bästa av allt tror jag är att nästa års vecka två typ börjar med en underbar resa jag länge velat göra. Och nu är det ta mig fan bokat och klart. Pass ska tas i veckan och jag ska bli blondare (trögare) imon. FÖR JÄVLA FUCKING DUBAI VÄNTAR, längtar så jag spricker. Bokstavligen. 
Lever i samtiden och vill fortsätta leva här även i framtiden, det borde fan gå. 
jag o min bästa<3
worlds greatest
Min älskade jordbubbsvodka, det var kärlek vid första ögonkastet när jag köpte den förra sommarn i alanya, i år var den min direkt när jag fick syn på den så jag tog med mig den hem (igen) och i helgen tog den slut, det var mitt sista levande minne av alany, skojar har en flaska MOHITO. men ändå min jordgubbsvodka, den är så mycket jag:) nästa sommar ses vi igen <3
 
förmodligen den vackraste tagna bilden på mig, jag varlycklig och typ 15 år gammal.
lycka i trogir
familjen jag själv valt
fundersam taggadoch hög som fan
fyrlingarna
en gammal gumma tog den här bilden på oss fyra, hon skakade därav suddigheten. Vi efter fantastiska veckor i kroatien. 
 
och jag saknar min älskade pojkar, de satt alldeles alldeles utomordentligt på mina fötter, Vi har tyvätt gjort slut.
arnold min vän, har skaffat flickvän och lämnat mig o mimoz utanför:( det är endast två i ett förhållande, en gång räknade jag och mimoz fel
kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: