tisdagen i all ära

Hej från mig, här flyter allt på som vanligt och det är gött. Känns som veckorna rusar iväg lite för snabbt, igår iaf hängde jag med julietta och bodypumpade o så. Julia va här även på kvällen o mös med mig o mimö:) Imorse satte jag klockan relativt tidigt och typ cykelsprang, sprang på cyklen kan man göra de? aja iaf, till gymmet och körde en timmes bodypump, jag va trött som fan men de kändes nice efteråt. Kom hem och åt en fin go frukost och sen stack jag till sjukhuset för läkarbesök och efter det hem igen. Jag har suttit och langat upp grejor på tradera så hoppas man får lite sålt på de iaf, morsan blev ju miljonär på tradera en gång i tiden. Nu har precis käkat lite, funderar på om jag ska gå ut o gå en runda, och handla lite på maxi. Jag vet inte om det är vanligt eller om det bara är jag och min sambo, men maten tar slut så sjuuukt snabbt. Känns som man måste handla nåt varje dag, eller man kommer på nåt varje dag typ.. Nu har flingorna vart slut i två dar typ o veti fan vart dom tog vägen, vi hade liksom tre paket. Trör mömsan sambofian äter lite i smyg så där, man vet aldrig. 
vet inte riktigt va de är som är ute o kryper i mig, men det här med långa längder alltså? vill ha långt och högt i allting! Allt från höga skor, till höga jeans ända fram till denna långa kappan. De kändes fan i magen och jag tror på riktigt de va kärlek. Kan inte riktigt säga att de va vid första ögonkastet, men vid femte typ. Då blev jag helt till mig på riktigt. AHH o sen har jag en dröm om att bära den barbent, vi får se vad schweden erbjuder för väder är näst. Det ända som stör mig är längtan och saknaden efter mitt långa hår 
här är jag igår vid matlagningen
sen gick jag ut o hade det skoj, nej men skämt o sido, detta är dagsformen
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: