livet

Hej ni fina! Nu har jag lite tid över och ävenl lite ork till att nästintill dra ihop ett litet inlägg. Mitt liv har dom senaste tio dagarna enbart handlat om studier på hög nivå. Men jag börjar närma mig slutet på denna kurs och själva tentan som skrivs på fredag. Så imorgon väntar ännu en pluggdag och sen tack och adjö, Så just nu vill jag bara att det ska bli fredag kl 12. Emallanåt har jag hunnit träna lite oseriöst, hängt med min kära sambo såklart. O med mina goa classmates. Annars har jag sovit mycket, varit på en skön ansiktsbehandling. Och sen har jag börjat käka avokado. Blev förvånad över att kärnan var så stor. Annars har jag goa planer på att bli full i helgen osv, sandra ska komma hit och de är jag oerhört glad över=) På söndag hänger jag med henne till ljungby och där väntar en vecka med jobba, 24 timmars innan det bär av till egypten för typ femtioelfte gången, men värme behövs. Verkligen.
Annars har vår hyresvärd äntligen(!!!) satt upp gardiner och gardinstång till oss, efter sisådär åtta månader. SÅ nu är två av tre rum väldigt hemmamysiga, och gardiner gjorde rätt mycket! Så jag lever kan jag ju tala om, trött på plugg o skola dock. Så behöver semester helst NU. 
kikar in snart igen förhoppningsvis och då ska ni få se på osedda bilder och sånt shit annars är både jag och mimoza, aktiva på instagram så följ oss där; @mimozabislimi @dzenana_dzanic 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: