Ny vecka och den 17de november

hEJ Babes!
Här ekar det frånvaro och jag befinner mig i tentaperioder. Som tidigare sagt så har jag tenta på alla mina kurser i december då jag här har läst alla kurser samtidigt vilket jag inte tidigare gjort i Sverige. Så hela november är det pluggg som gäller! 
I lördags kväll la jag i alla fall plugget åt sidan och jag och mina vänenr här gick ut och hade det skoj. Vi började med förfest hos mig och sedan drog vi vidare till en annan fest och det var mycket trevligt. Det kan ha varit vår sista utgång här, vilket känns väldigt sorgligt faktiskt. 
Jag ville väl mest bara tala om att jag lever, jag är ytterst skakad efter den terror som nu angriper världen och det känns så himla sorgligt. Det är tråkigt verkligen, jag hoppas IS utrotas. 
Inte mycket annat händer, jag väntar på att tvätten ska bli klar sen ska jag till skolan för att studera på allvar. Ta hand om er<3
 
 
Jag o Anna från när vi var i Barcelona i somras, SÅ HIMLA KUL hade vi! o snart ses vi igen också, längtar! KRAMAR FRÅN TRONDHEIM OCH NORGE
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: