hallå hallå

Tisdagmorgon och jag dricker kaffe i vanlig ordning. I helgen hade jag tentamen följt av gott häng med min soulmate ana. Helgen var snabb och god. Nu är jag avslappnad och bekväm. Imorgon bitti bär det av till Hamburg och det ska bli häftigt och på torsdag kväll, om lite drygt 48 h så får jag krama om älskade Yujin, hela två månader har passerat sedan senast. Galet vad tiden springer iväg. Känns som att vi firade våra födelsedagar igår. Livet flyter på, veckorna går snabbt och det får man lära sig, komma in i det och ta vara på det man är kapabel till. Nu snart ska jag till skola och jag hoppas vi får mycket gjort idag, jag och den där Julia. Vilken fantastisk människa. Annars är allt bra, inga större förändringar. Jag lyser upp av existensen av maximal lycka som jag får dela med nära och kära. DRÖM. Nu ska jag fixa till mig lite och springa till skolan. Hörs snart igen mina fina godingar
jag och älskade maida <3 <3 snart ska vi kramas!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: