om livet o vecka 7

Fredag morgon och fantastiska dagar har passerat i februari. Livet har kommit ikapp, mycket har hänt och jag blickar framåt mot framtiden, med rädsla, oro och glädje. Men ja: för att sammanfatta:
Jag fick godkänt på min tenta, tredje gången gillt, och ingen var gladare än jag. VILL MAN SÅ KAN MAN!
Jag har bara denna veckan gått på två arbetsintervjuer, så jobb väntar väl runt hörnet hoppas jag? Om inte väntar en het sommar i kroatien med ultra och allt vad det innebär, inte så pjåkigt det heller.
Jag och min partner in crime, min businesswoman, min förebild och anledningen till livet i HBG, JULIA, har kirrat exjobb på VOLVO i SKÖVDE!!!! Det är ju så fantastiskt att det finns inte! logistik när den är som roligast. Det kommer bli tufft men vi är så taggade för examensarbetet. Och sedan ja; sedan är det inte långt kvar till examen...
I helgen som var kom älskade YUjin till mig, människan som hjälpte mig överleva under min utbytestermin i Trondheim hösten 2015, och det var fantastiskt att se henne vid liv.
Jag, hon, Malin och Vickan hade en skön helg i GÖTEBORG.
Och som jag längtat efter sol; på söndag bär det äntligen av till OMAN och det kom så lägligt <3 hörs snart finisar
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: