gott nytt år!

med sorg och saknad och med "skin skin" i öronen lämnade jag egypten. Denna resetripp är en av mina bästa! Min dröm har sedan länge varit att jag en gång (om inte fler) ska fira nyår på en sandstrand, barfota och i en klänning. Nu var jag riktigt nära att göra min önskan uppfylld, men tiden räckte inte till. Jag kommer återskapa minnen, berätta och dela med mig av upplevelser och bilder, tyvärr int eny då jag ikväll ska fira in det nya året med mina allra bästa vänner-dom som gör mig lyckliga-dom som gör att jag mår bra.


en bild som idag togs för en vecka sedan. en bild som står mig även idag mycket varmt och hjärtat. en bild som beskriver mig när jag är som lyckligast. ett lite sent god jul och ett gott nytt år önskar jag er sköna läsare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: