hej

HEJ IGEN. Idag har jag kollat i en katalog om vad man gå för linjer på unversitet och högskola. Hittae inget kul. Funderar på att bli verterinär, de hade vart skoj. Men då är samhälle helt fel tror jag.  Får nog plugga till fler ämnen ett år efter gymansiet.  spännande. Skulle nog itne bytt linje trots allt. DUmma mig.
Idag har jag påbörjat min sista vecka som femtonåring. På lördag blir jag 16. Tråkigt. jag vill leva mitt femtonde år om och om igen. Det har varit riktigt kul!! Men nu lider det som skrivet mot sitt slut. Undet året har jag gjort, upplevt, sett oerhört många tillfällen, ögonblick, saker så det finns inte. allt har varit extremt roligt!
Här om dagen avslutade jag min prenumeration på vecorevyn därför att dom inte skickat min premie än. En lila klocka skulle jag få, men icke. SKa sönderbomba dom med mejl. Förra veckan bokades min res till afrika, min femte resa 2010 och hade också vart min femte rese under mitt femtonde år om inte jag bytt ålder så snart. Nu ska jag återgå till migg pluggande, mitt tråkiga jag. Senare ikväll blir det lite volleyboll, de har också blivit ganska tråkigt på senare tid. Men måste ha nåt att göra under månader som denna och nästa och tre månader efter det. Annars blir jag bara ännu mera instängd. Nu har jag kladdat mycket strunt ska inte fortsätta men vi får kika lite när jag återkommer för just nu håller jag på att vinna över min ångest. Hoppas jag vinner och slipper desse tankar!
Jag vet inte själv vad jag vill och det är det sämsta man kan veta. Det sa en klok man till mig en dag.
Många kramar!



Jag saknar mina flätor så att det gör ont. I år gjordes dom två gånger på mig. En gång i Italien, en annan i Spanien. Måste jag åka utomlands för att göra sådana konstverk. Fast det är ju inte jag som gör dom.

Boy I'll be your sunshine, you can be mine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: